S - מעבר ל "תוכן העמוד" 1 - מעבר ל "תפריט תחתון"" 2 - מעבר ל "צור קשר" 3 - מעבר ל "מפת האתר" 0 - מעבר ל "נגישות"

ברקוד סלולרי

ברקוד סלולרי

QR CODE הינו טבלת קוד שנוצרה בשנת 1994 ושמו נגזר מראשי התיבות Quick Response (תגובה מהירה), ברקוד זה נחשב למילה האחרונה בתחום הדיגיטלי, וממקם את בית העסק בפסגת ההיי טק ובחדשנות דיגיטלית.

קוד סריקה זה ניתן לקריאה פשוטה על ידי צילום הקוד בטלפון חכם, בישראל השם הנפוץ הוא, ברקוד לאייפון, אך ניתן לקרוא אותו מכל טלפון חכם אחר, הברקוד יכול להכיל בתוכו קישור לטקסט, תמונה, קישור אינטרנטי, טלפון ועוד.

ברקוד זה מכיל בתוכו נתונים רבים וניתן לקרוא אותו בצורה פשוטה על ידי מצלמה במכשיר ייעודי כדוגמת טלפון חכם, (ניתן להוריד אפליקציות רבות שמאפשרות קריאת קוד זה כדוגמת: Ycode).

ברקוד זה זה ניתן להצגה ויזואלית במחשב, פרסום בעיתון, אתר אינטרנט או הדפסה על מוצריי משרד ומוצרי פופ כגון חולצות, כוסות וכד’, לאחר צילום הברקוד בטלפון חכם המשתמש עובר אוטומטית לדף האינטרנט המוטמע בברקוד או מבצע מטרות אחרות שהוגדרו מראש כגון: קישור לאתר, פייסבוק, youtube, חיוג לטלפון, הודעת SMS, שליחת אימייל, מפות גוגל, רכישה ישירה מ PayPal, הצגת טקסט פשוט ועוד, כמו כן, ניתן ליצור אותו בצבעים שונים, לשמירה על הקו העיצובי של בית העסק.

אך ניתן להפעיל את הברקוד הסלולרי?

את הברקוד ניתן לסרוק בעזרת המצלמה של הטלפון החכם, הסריקה מתבצעת דרך אפליקציה ייעודית, (לא ניתן לצלם את הברקוד בצורה רגילה רק דרך אפליקציה), ישנם אפליקציות חינמיות רבות המאפשרות זאת כגון: ycode, scan, i-nigma ועוד..

אך ניתן ליצור ברקוד סלולרי?

IGW מאפשרת ליצור ברקוד בחינם כאן באתר, נשמח אם תפרגנו לנו בשיתוף הדף באחת מהרשתות החברתיות וב Like – ליצירת ברקוד בחינם לחצו כאן

אך ניתן לעצב ברקוד סלולרי?

IGW מעניקה שירות ייחודי בישראל, עיצוב ברקוד לאייפון, ברקוד מעוצב הינו ברקוד צבעוני עם קווי מיתאר שונים מהרגיל ומוטמע בו לוגו החברה, ברקוד מעוצב לאייפון נחשב למילה האחרונה בתחום המידה הדיגיטלית וניתן לשלב אותו כחלק מעיצוב כולל או בנפרד בכרטיסי ביקור, ניירת משרדית, מוצרי פופ ועוד, עלות ברקוד מעוצב לאייפון הינו 299 ש”ח וניתן לקרוא פרטים נוספים אודות שירות זה ורכישה כאן.

קמפיין PPC

פרסום ממומן

אנו מבצעים ניהול קמפיינים ממומנים PPC בשתי פלטפורמות: Google Adwords ו Facebook.

פרסום ממומן – Google Adwords

שותף מוסמך אדוורדסIGW הינה שותפה מוסמכת של גוגל אדוורדס, Adwords הינו מערכת חכמה לשיווק והפצה של העסק שלך בשטחיי הפרסום של תוצאות החיפוש של גוגל ושותפיהם.

מערכת Adwords מאפשרת לך לפרסם את העסק שלך במגוון אמצעים ויזואליים בתוצאות החיפוש של גוגל ע”י: מודעות טקסט, מודעות תמונה ומודעות פלאש במגוון גדלים.

מיקום המודעות מתחלק לשני אזורים: תוצאות החיפוש של גוגל ושותפיהם ורשת המדיה (אתרים אשר מקמו מודעות של גוגל הנקראות AdSense).

מה מיוחד כל כך בקמפיין Adwords?

מערכת Adwords גובה תשלום ע”פ שיטה אותה אנו נחליט בעת הקמת הקמפיין: תשלום לפי הקלקות בלבד או תשלום ע”פ הופעות) תשלום לכל 1000 הופעות), במסגרת הגדרות הקמפיין אנו יכולים לנתב את המודעות שלנו לפלח גילאים מסוים, זמנים וימים ספציפיים, רשתות תקשורת, מחשבים או סלולריים, מאפיינים דמוגרפים ועוד.

פריצת הדרך האמתית ב- Adwords הינה שליטה מוחלטת בתקציב הפרסום היומי (והחודשי), הגבלת מחיר לקליק או הופעות אותם אנו מוכנים לשלם, השהיית פרסום וכד’.

מערכת Adwords מאפשרת לנו לפרסום את המודעות שלנו באתרי שותפים שהטמיעו באתריהם את מערכת AdSense, כך אנו יכולים לפרסום את המודעות שלנו במיליוני אתרים בעולם ואף באתרים מפורסמים מאוד שלא היינו יכולים לפרסם שם בתקציב העומד לרשותנו ללא מערכת Adwords.

גוגל מציגה את המודעות שלנו ע”פ מילות המפתח אותן הגדרנו לכל מודעה, ע”פ הניסוח של המודעה שיצרנו וע”פ המחיר אותו הקצבנו עבור הקמפיין / קליק.

אז מה כל המשחק כאן?

מסך פרסום גוגל אדוורדסכמו בקידום אורגני, גם כאן יש “מלחמות” מיקום בתוצאות שטחיי הפרסום של גוגל, היא מציגה את מודעות הפרסום במספר מצומצם של מקומות בחלק העליון של תוצאות החיפוש האורגני ולצידה.

ניהול נכון של קמפיין Adwords יביא למצב בו אנו מקבלים מגוגל תוצאות גבוהות יותר בשטחיי הפרסום שלה ובכך להשיג יותר הקלקות לאתר שלנו.

אלמנט נוסף שחשוב מאוד בניהול נכון של קמפיין Adwords הוא המחיר אותו אנו משלמים לקליק או להופעות, כאשר אנו פותחים קמפיין Adwords חדש אנו משלמים את המחיר הממוצע של השוק ע”פ מילות המפתח שהגדרנו לכל מודעה (אנו יכולים להגביל את המחיר המקסימלי לקליק אבל לא בטוח שנופיע בתוצאות אם הוא יהיה נמוך מידי),

ניהול נכון של קמפיין Adwords מעבר למיקומים טובים יותר בשטחיי הפרסום, יקנה לנו מחיר נמוך יותר על מילות המפתח אותם הגדרנו וכך אנו נשלם פחות ונקבל יותר הקלקות או הופעות.

מהם ההבדלים בין ניהול קמפיין Adwords מקצועי לניהול לא מקצועי?

כפי שציינו בפסקה הקודמת, שם המשחק הוא השגת מיקומים גבוהים ככל האפשר בתוצאות החיפוש הממומן במחירים הנמוכים ביותר, זאת תוך השגת הקלקות של לקוחות פוטנציאלים איכותיים וממוקדים ביותר להשגת מטרתנו (רכישה, ליד, טלפון וכד’).

בכדי להגיע לתוצאות אלו יש להשתמש ביכולות מתקדמות ביותר שנותנת לנו מערכת Adwords:

מערכת המרות ליעדים שונים, כלי ניתוח של מילות מפתח ושל הקמפיין, כלי האופטימיזציה של האתרים, דינאמיות בהגדרות הקמפיין ע”פ סטטיסטיקות ומעקב המרות, שימוש במיקוד קהלים ואתרים ע”פ פיצול מודעות ליעדים שונים עם מילות מפתח נכונות ועמודי נחיתה מתאימים, שימוש ב Remarketing, שינוי מתמיד בניסוח מודעות ומילות מפתח ע”פ תוצאות המתקבלות בסטטיסטיקות ובהמרות במעקב יום יומי ועוד.

כמה עולה ניהול קמפיין Adwords מקצועי?

מחיר ניהול קמפיין Adwords משתנה בהתאם למסגרת התקציבית של הקמפיין עצמו, מחירו נמוך יחסית לקידום אורגני ונע בין כמה מאות שקלים לחודש בקמפיינים קטנים – בינוניים בהתאם לתקציב הקמפיין מול גוגל.

מהם ההבדלים בין קמפיין Adwords ממומן לבין קידום אורגני?

גוגל אנליטיקסשתי שיטות קידום אלו אינן מתנגשות ולרוב עובדות יחד (בהתאם לתקציב העסק), בקמפיין Adwords אנו יכולים להגיע ליעדים ספציפיים ולשלוט בתקציב שלנו בצורה מוחלטת ללא הפתעות.

תוצאות הקמפיין כמעט מידיות ואין צורך לחכות מספר חודשים לתוצאות כמו בקידום אורגני, בקמפיין Adwords אנו יכולים להגיע ברשת המדיה לאתרים גדולים ומפורסמים ממוקדים ע”פ נושא וקהלים אותם אנו בוחרים.

כמו כן, ברשותנו מגוון עצום של כלים וסטטיסטיקות וכלי המרות איתם אנו יכולים לגוון ולשנות בכל עת בזמינות מידית את המודעות שלנו ובכך להגיע לתוצאות טובות יותר במחירים נמוכים יותר.

קמפיין Adwords מאפשר לנו להשהות את הקמפיין לזמן בלתי מוגבל ללא פגיעה בתוצאות אותם השגנו עד כה.

פרסום ממומן – Facebook

הקמת מסעות פרסום בפייסבוק, כוללת בתוכה פונקציונאליות רבה בדומה למערכת Google Adwords אך ברמה מופחתת, אך לרשותנו בפייסבוק עומדים כלים אחרים שייחודיים רק לה ואנו מתאימים את סוג ואפיק הקמפיין לעיסוק הלקוח.

“האתר שלי בשבי” – מורה נבוכים

האתר שלי בשבי

אתר שנשבה = אתר אינטרנט, המבוסס על מערכת קוד פתוח ששולם עבורו מלוא הכסף ושייך ללקוח, אך חברת בניית האתרים שבנתה אותו לא מאפשרת את שחרורו לחברת אחסון אחרת, ו או לא מאפשרת גישה לקבצים ולבסיס הנתונים השלו לצורך גיבוי, מעבר או פיתוח על ידי גורם חיצוני.

זה שנים רבות שאנו, חברת IGW, נמצאים בעולם בניית האתרים, בפרק הזמן הזה נתקלנו בהרבה מאוד מקרים מצערים של אתרים שנשבו, לעיתים גם הלקוחות עצמם, למעט האמיצים שהחליטו לעזוב ללא האתר שלהם, ובכך וויתרו על הרבה מאוד כסף וזמן.

אתרים שנבנו על גבי מערכות קוד פתוח כדוגמת: מג’נטו, ג’ומלה, וורדפרס, דרופל, פרסטה שופ וכד’, מוגדרים בעולם כמערכות שהקוד שלהם (אמור להיות) פתוח ונגיש לכל מי שחפץ לשימוש, צפייה, עריכה ושינויים להפצה חוזרת וכו’, קוד פתוח זה בעצם קוד חופשי לשימוש ושינוי שלו.

אז למה בעצם אנו עדיין נתקלים בלקוחות רבים שאתריהם בקוד פתוח נשבו?, הסיבה היא, לרוב, שהחברה שמאחסנת את האתר (לרוב מדובר באותה החברה שבנתה את האתר) בעצם חוסמת את הגישה אליה, ובכך לא מאפשרת את העברתה או המשך פיתוחה על ידי צד שלישי.

הסיבה העיקרית שבגינה התופעה הזו מתאפשרת היא שהדבר אינו מעוגן בחוק כלשהו, וכל חברה שבונה אתר אינטרנט יכולה להכריז שהיא הבעלים של קוד האתר ולעגן זאת בחוזה מול הלקוח, ללקוח, לרוב, ישנה גישה למערכת הניהול של האתר.

לצערנו, נתקלנו במקרים רבים בהם ללקוח אכן הייתה גישה למערכת הניהול של האתר, ובבדיקה שלנו גילנו שממערכת האתר הוסרו כפתורים ופונקציונאליות רבה שמהווה את ברירת המחדל והבסיס שאיתה מגיעה המערכת, ללקוח הממוצע כמובן, אין שום סיכוי לדעת שמהמערכת שלו הוסרו הדברים הללו ללא ניסיון קודם עם אותה המערכת במתכונתה המלאה, חשוב לציין, שקהילת הקוד פתוח בעולם רואה זאת בעין רעה מאוד בלשון המעטה ודבר זה נוגד את כל הרעיון שבבסיסו עמוד עולם הקוד הפתוח.

כך יוצא, שלקוח שחתם חוזה עם חברה לבניית האתר שלו לדוגמא על גבי מערכת וורדפרס, אינו מודע לכך שהוסרו פונקציות מהמערכת ולעיתים כשהוא מבקש אותם (כי ראה ,או שמע או חשב על תכונות אילו) הוא נדרש לשלם תוספת אקסטרה עבור פונקציונאליות שהייתה מגיעה לו מלכתחילה.

עוד נפוץ, שלקוחות רבים ללא ניסיון קודם בעסקאות מסוג זה, אינם חושבים על גישה לקבצים או מעבר לחברה אחרת ובכלל לא מייחסים לכך חשיבות במעמד החוזה, כפועל יוצא מכך, לאחר תקופה מסוימת, שהלקוח מעוניין לעבור לחברה אחרת או לבצע פיתוח על ידי חברה חיצונית הדבר לא מתאפשר לו.

לרוב, לקוחות שאתריהם נשבו, יחויבו בסכומים גבוהים מהרגיל עבור שעות פיתוח או שדרוג, וישלמו סכומים גבוהים ממחיר השוק עבור תחזוקה ו / או ניהול של אתריהם.

מיותר לציין, שכמו בכל שבי, גם כאן לשבוי אין הרבה ברירות והוא או חייב לשלם או פשוט לעזוב את החברה ללא האתר ובכלל להפסיד הרבה מאוד כסף וזמן שהושקע באתר, הבשורות הטובות הן, שלפחות אתם, הלקוחות, לא בשבי, ויכולים לעזוב, אם כי אנו יודעים שגם לעיתים במקרים כאלו, חברות אלו נוטים להפחיד את הלקוחות בדמות הפסד מיקומי דירוג בגוגל, קישורים שישתנו ועוד.

דבר חשוב שאנו רוצים לציין, אנו מודעים לכך שבמקרים רבים החברות השונות ששובות אתרים, ביצעו עבודת פיתוח ושינוי במערכות הללו ואף הוסיפו קבצי פיתוח או עיצוב משלהם, חשוב כאן לציין ולהדגיש:

אתם הלקוחות, שילמתם עבור כל הדברים האלו, וחברה שאינה מוכנה לאפשר גישה או מעבר של קבצים אלו פשוט לא לסגור אתה את העסקה, יש לוודא שהחברה תאפשר לכם את הגישה או המעבר של הקבצים ובסיס הנתונים.

בניית אתר בחברה ששובה אתרים הינה בגדר בכייה לדורות, אתם לרוב, תשלמו הרבה יותר לאורך זמן (גם אם בהתחלה אתם משלמים סכומים קטנים כל חודש) בפועל אתם תבינו מהר מאוד שהאתר לא מספק אתכם ואתם חייבים עוד תוספות רבות שעבורם תשלמו ביוקר, אין ארוחות חינם ואם זה זול, יש לכך סיבה.

חברה שלא מאפשרת שקיפות בבניית אתר על גבי קוד פתוח פשוט לא ראויה לסגור חוזה עימה.

מה כדאי לשים לב לפני שסוגרים עסקה עם חברה לבניית אתרים?

  • סעיף מפורש בחוזה המאפשר גישה לקבציי האתר
  • סעיף מפורש בחוזה המאפשר גישה לבסיס הנתונים של האתר
  • סעיף מפורש בחוזה המאפשר העברת האתר ובסיס הנתונים לחברת אחסון אחרת
  • דאגו לרכוש בעצמכם את הדומיין או ששמכם יופיע בפרטי הדומיין בעת הרישום, חברות שאמינותם ידועה, גם אם רכשו עבורכם את הדומיין ששמם רשום בפרטי הרישום של הדומיין יאפשרו לכם למשוך אותה אל חשבון הדומיין שלכם בכל עת וללא חשש.
  • דאגו לשלם סכום “פיקס” חד פעמי ללא תשלומים חודשיים של “שכירות” האתר (למעט אחסון ודומיין שהינם שנתיים / חודשיים)
  • דאגו שייכתב בחוזה שמערכת קוד הפתוח עליה נבנית האתר הינה בגרסתה האחרונה AS IS ללא שינויים בה.

אילו אפשרויות עומדות בפנינו כשהאתר שלנו נשבה?

  • במידה והדברים אינם עוגנו בחוזה העבודה ישנה אפשרות להגיש תביעה משפטית
  • בניית מערכת ייעודית שתסרוק את נתוני האתר כפי שמוצגים בדפדפן ותעדכן את בסיס הנתונים של האתר החדש (פתרון יקר יחסית)
  • בדקו אפשרות ייצוא נתונים מהמערכת ניהול שברשותכם כרגע (ייצוא לקוחות, מוצרים וכד’ – כל מה שאפשר)
  • פתרונות אחרים (לא חוקיים 🙂 )
  • במידה והחלטתם לבנות אתר חדש אל תסגרו את האתר הישן, תנו לחברת האתרים החדשה להעתיק נתוני תוכן וקבצי תמונה ועיצוב ככל שניתן מקוד המקור שבדפדפן

האם באמת האתר ייפגע במעמדו בגוגל בעת מעבר?

במידה והמעבר מתבצע על ידי גורם מקצועי לא יחול שום שינוי במעמדו של האתר שלכם בגוגל.

  • העתיקו את הנתונים שבדפים שלכם לאתר החדש אחד לאחד (דאגו להסתיר את האתר החדש ממנוע החיפוש עד להפעלתו וסגירת האתר הישן)
  • פתחו חשבון ב Google Web master tools על מנת להגדיר את האתר החדש ולעקוב אחר שגיאות
  • צרו קובץ הפניות Redirect 301 מקישורים ישנים לחדשים במידה והשתנו

 

חברת IGW מאפשרת גישה חופשית לקבציי האתר ובסיס הנתונים שלו לכל גורם חיצוני שיאושר על ידכם, כמו כן מאפשרת את העברת האתר והדומיין לכל גורם של צד שלישי מטעמכם.

כך שאתם חופשיים לבצע כל שינוי שתרצו לעשות באתר ולקבל החלטות עצמאיות לחלוטין לגבי הצעות מחיר של פיתוח ותחזוקה שנתית לאתר.

האתר הוא שלכם, ולכל החיים – סעיפים אלו מעוגנים אצלנו בחוזה העבודה וחלה שקיפות מלאה לאורך כל העבודה על הפרויקט.

מהניסיון שלנו עולה, שככל שלכם יש יותר חופש כך הלויאליות גבוהה יותר המאפשרת יחסי עבודה טובים לטווח ארוך.

 

בהצלחה.

יתרונות הרשת

אתר אינטרנט פונה לכל קהלי היעד השונים בארץ ובעולם , זהו אפיק הפרסום המשתלם ביותר תפוצתי, ובמחיר שווה לכל כיס. ובמילים אחרות, העסק שלכם מוצג 24 שעות ביממה, לכל אדם, בכל מקום בעולם, בצורה המשכנעת והטובה ביותר.

תקן PCI DSS

שנת העבודה 2009 הוגדרה על ידי חברות האשראי הבינלאומיות כשנה בה חלה חובת יישום תקן אחוד לאבטחת נתוני כרטיסי אשראי, החל משנת 2011 חלה מפנה באכיפת תקן זה בחנויות אלקטרוניות ברשת מצד חברות האשראי.

תקן PCI DSS חל על כל הגורמים הקשורים למערכות התשלומים בכרטיסי אשראי, ובכלל זה בתי העסק, היצרנים, המפיצים וספקי שירות צד שלישי כאחד.

התקן מעלה בצורה משמעותית את רמת האבטחה בארגון ואת רמת אבטחת נתוני כרטיסי האשראי המאוחסנים, מועברים או מעובדים. תקן ה – PCI כולל 6 פרקים ראשיים ו- 12 תתי פרקים המתייחסים לכלל היבטי אבטחת מידע הנדרשים מהארגון. הפרקים המופיעים בתקן כוללים: בניית רשת מאובטחת, הגנה על נתוני כרטיסי האשראי, ניהול פגיעות, הטמעת בקרת גישה, פיקוח ובקרה מתמדת על רשת הארגון ותחזוקת מדיניות אבטחת מידע.

דרישה זו הונחתה בעקבות מקרים רבים כלקח מאירועי אבטחת מידע שונים בעולם, אירועים שבהם נחשפו נתוני כרטיסי אשראי כתוצאה מאבטחה לקויה של המידע ומהתקפות מרובות וניצול פרצות במנגנוני האבטחה של השרתים על ידי גורמים עבריינים. גניבות מידע אלו גרמו נזקים גבוהים לבתי העסק ולתעשיית כרטיסי האשראי עצמה.

כיום, תקן PCI DSS הינו דרישת חובה של חברת כרטיס האשראי בכדי לאפשר סליקת כרטיס אשראי בחנות אלקטרונית.

חברת IGW בניית אתרים, הינה מהחלוצה בתחום המאפשרת אחסון חנויות אלקטרוניות בשרתיה בתקן אבטחה מחמיר PCI DSS ובכך מאפשרת פתרונות סליקה מובנים באתר ללא צורך ברידיירקט (redirect) אל עמוד סליקה חיצוני ולא אסתטי.

תקן PCI DSS בשרתנו מאפשר התממשקות מובנת בתוך החנות האלקטרונית לסליקה אל אחת מחברות הסליקה הקיימות ללא מעבר לעמוד סליקה חיצוני מה שמקנה ללקוח תחושת מקצועיות, אסתטיות ובטחון מלא לעסקה המבוצעת באתרך.

לאחר הוצאת דרישת חובה זו, הרוב המוחלט של חברות בניית האתרים בשוק מפנות באתריהם לעמוד סליקה חיצוני (redirect) כפתרון בלעדי ללקוח עקב אי שימוש בשרתים בתקן PCI DSS.

מידע נוסף על תקן PCI – DSS ניתן לקרוא כאן.

יתרונות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט פונה לכל קהלי היעד השונים בארץ ובעולם , זהו אפיק הפרסום המשתלם ביותר תפוצתי, ובמחיר שווה לכל כיס. ובמילים אחרות, העסק שלכם מוצג 24 שעות ביממה, לכל אדם, בכל מקום בעולם, בצורה המשכנעת והטובה ביותר.

בין לקוחותינו

יצירת קשר

טלפקס: 08-8643729 | רחוב האורגים 29 אשדוד | Info@igw.co.il
google map | waze


  • מעוניין גם לרשום את סיבת הפנייה?




  • אנחנו לא נעביר את פרטיך בטופס לאף גורם
    IGW שיווק, מיתוג ובניית אתרים