S - מעבר ל "תוכן העמוד" 1 - מעבר ל "תפריט תחתון"" 2 - מעבר ל "צור קשר" 3 - מעבר ל "מפת האתר" 0 - מעבר ל "נגישות"

בניית אפיון טכני

אפיון טכניהקמת פרויקטים מורכבים (בעיקר בתחום החנויות האלקטרוניות והאפליקציות) מצריכות שילוב גדול של חשיבה ותכנון לוגי מקדים ברמת הפיתוח, העיצוב (UI UX) ושילוב נכון של כל האלמנטים הדרושים בפרויקט, אלו מחייבות טרם תחילת העבודה על הפרויקט לייצר אפיון טכני היוצק למדריך מעשי כתוב את כל הבקשות הנדרשות להצלחת הפרויקט.

אפיון טכני לפרויקט שלכם בעצם מהווה מסמך הנחיות לצוות הפיתוח והעיצוב, הוא מאפשר עבודה רציפה ללא תקלות ומקרים שבהם נדרש לבצע תיקונים ושינויים בכך לחסוך הרבה כסף וזמן כמשפט הידוע: “סוף מעשה במחשבה תחילה”, ביצוע של אפיון טכני על ידי משרד מנוסה, יבטיח היקפיות מלאה לנדרש בביצוע הפרויקט בצורה מיטבית הן ברמת חווית המשתמש והן ברמת בפיתוח.

האפיון הכתוב מהווה תוכנית עבודה למשקיעים וכאסמכתא לצורך ביצוע כל הפעולות הנדרשות בצורה כתובה כחלק בלתי נפרד מההסכם עבודה, לעתים האפיון יכיל אלמנטים ו / או דפי מסך שעתידיים להבנות בפרויקט בשלבים מאוחרים יותר ובכך הוא מהווה גם תוכנית עבודה להתקדמות בפרויקט לטווח הארוך.

האפיון הטכני מכיל, בין היתר, תרשימים וקווי מתאר לפרויקט הסופי כך שלא תיוותר סעיף שאינו מובן או ברור דיו לכל הצדדים בפרויקט.

הקמת אפיון טכני לפרויקטים מורכבים של פיתוח הנם בגדר חובה לצורך הצלחת הפרויקט וחסכון בכסף רב וזמן יקר.

סעיפים נפוצים באפיון טכני:

  • שרטוט קווי (גריד) של כל מסכי הפרויקט (עבור צוות הפיתוח והעיצוב) על פני מספר פלטפורמות וגדלים – מסכי צד קדמי (ראשי, דפים פנימיים), צד אחורי (ניהול לקוח), צד מנהל וכו’.
  • תוכנית זרימה של גולשים (אפיון ממשק משתמש / חווית משתמש)
  • תיאור פונקציונלי למחלקות השונות (שימוש באייקונים, כפתורים נפתחים, כפתורי הסבר וכו’)
  • הצגת טכנולוגיית לשימוש עזר (לדוגמה: שירות צ’אט, תוכנית שותפים ועוד)
  • אבטוח תעבורת הנתונים (אבטחת SSL, תקני pci dss)
  • מפרט דרישות לסוג שרת האחסון – שירותי גיבוי, cloud, הצפנה וכו’)
  • פירוט טכני ועיצובי של התוכן צד קדמי.
  • פירוט צד אחורי עבור לקוחות – (לדוגמה: ניהול גולשים, הודעות דוא”ל מערכת, סטטוס עסקאות, פנייה לשירות לקוחות וכו’)
  • פירוט צד מנהל במערכת
  • תרשים זרימה של מקרים ותגובות במערכת (תקלות, שגיאות, וולדיציות וכו’)
  • פירוט דוא”ל הנשלחים אל הלקוח מהמערכת (לאחר הרשמה, לאחר אישור העסקה, שחזור סיסמה וכו’)
  • טכנולוגיית סליקה (שימוש בתוקן אשראי, סוגי סליקה)
  • חיבור למערכות צד שלישי (API, Web Service)
  • שיטות לייצוא וייבוא נתונים
  • תכניות פיתוח ושדרוג עתידיות (חשוב מאוד לשלב הפיתוח הראשוני שמאפשר מצע נוח להמשך הפיתוח בעתיד)

בין לקוחותינו

יצירת קשר

טלפקס: 08-8643729 | רחוב האורגים 29 אשדוד | Info@igw.co.il
google map | waze


  • מעוניין גם לרשום את סיבת הפנייה?


  • אנחנו לא נעביר את פרטיך בטופס לאף גורם
    IGW שיווק, מיתוג ובניית אתרים